Празнина КОЈА сјае: Македонија Thursday, 2025-01-30, 8:53 PM
Welcome Guest | RSS
Main | File Catalog | Sign Up | Login
Main Menu
Main Menu
My files [620]
Фајлови [11]
Фајлови уште еднаш [8]
Main Menu
Statistics
Rate my site
Total of answers: 5
Statistics
Login form
Search
Site friends
  • Create a free website
  • Online Desktop
  • Free Online Games
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Browser Kits
  • Main » Files » My files

    ДИРЕКТИВА ОТ 06.05.2016 - ПРАВДА НАШЕЙ ПОБЕДЫ
    2016-05-07, 4:21 AM

    ДИРЕКТИВА ОТ 06.05.2016 - ПРАВДА НАШЕЙ ПОБЕДЫ

    https://youtu.be/ZzJwMiYwhQc

     

    Здравствуйте, Вы смотрите программу директива Дугина.
    Вот-вот наступит День Победы. Время поговорить о смысле этого события в русской истории.

    Когда мы начинаем говорить о Дне Победы и готовиться к празднованию его, мы все чаще сталкиваемся, что для россиян она значит одно, а для других народов нечто иное. И чем больше мы слышим мнений других обществ о том, кто кого и какой ценой победил во Второй мировой войне, тем больше растет наше негодование. Ведь официальной точкой зрения на Западе все настойчивее становится представление о том, что победу над гитлеровским Райхом отвоевали американцы, а роль России была второстепенной. Кроме того, Сталина и коммунизм приравнивают к Гитлеру и нацизму, а, следовательно, то, что мы считаем освобождением народов Европы, представляется как смену одной формы тоталитарного режима на другую. Мы называем это «фальсификацией истории» и с трудом понимаем, как такое циничное извращение фактов вообще возможно.

    Однако настаивать на исторической правде и бороться против ее фальсификации не так просто, как может показаться на первый взгляд. Дело в том, что история всегда есть прежде всего интерпретация. И тот, кто побеждает, то и утверждает свой взгляд на события. Победив в Великой Отечественной войне мы и заплатив за эту победу столь огромную цену, мы, русские, по праву чествуем это событие как наш исторический подвиг. Как НАШУ победу. Она и была НАШЕЙ, пока мы были способны удерживать в зоне нашего контроля и влияния, освобожденные нами земли Европы. Пространство политического, экономического, а подчас и напрямую военного контроля и есть та территория, на которой мы можем надеяться на торжество нашей истины, нашей русской исторической правды. А эта правда именно такая, какую мы знаем, и которая состоит в интерпретации Великой Отечественной войны как величайшего освободительного деяния.

    Но Великая Победу, которую мы собираемся праздновать, не принадлежит исключительно прошлому. Никакая победа не совершается раз и навсегда. В истории человечества всегда есть простор для реванша, для того, чтобы пересмотреть в свою пользу баланс исторических сил. Даже самые могущественные Империи рано или поздно ослабевают и рушатся, и тогда ранее послушные и покорные народы внезапно выдвигают против слабеющего льва свои собственные «исторические истины», сводя счеты с теми, перед кем ранее пресмыкались и заискивали.

    Одним словом, необходимо, но еще недостаточно просто чествовать Великую Победу. Если мы не будем закреплять ее новыми победами, если мы не будем побеждать вновь и вновь, мы рискуем утратить и ее, и память о ней, и ее результаты. За историческую истину, за нашу истину о Великой Отечественной войне мы должны быть готовы воевать не менее ожесточенно, нежели сражались наши отцы и деды. Иначе у нас эту победу просто отнимут, что и пытаются сделать те, кто ставит её под вопрос. В них говорит не просто невежество. Это снова война. Ничего личного. Война за смысл истории, война за место в истории, война за то, чтобы Победа была бы по настоящему нашей. И если мы, не дай Бог, проиграем эту войну сегодня, то мы упустим и Великую Победу. Как интересно в этом случае посмотрят на нас наши мертвые, наши герои, кто заплатил за неё всё и больше, чем всё…

    А ведь то, что мы совершили в конце 80-х, то что сотворил предатель Горбачев и другие горе-реформаторы, и было по сути попыткой ликвидации нашей Победы – её геополитических, идеологических, цивилизационных последствий. Фальсификация истории стала возможной только в силу нашей собственной слабости. Мы сами фальсифицировали свою историческую истину, стали отчаянно каяться и извиняться перед всеми правыми и виноватыми. И мы бежали из Восточной Европы, продали и предали кровь наших павших героев. Мы сами изменили самим себе, нашей Победе, так что же теперь пенять на тех, кто этим воспользовался?

    А знаете, почему это начинает нас затрагивать столь болезненно именно сейчас? Не потому только, что дело зашло слишком далеко. Просто после Осетии, Абхазии, Крыма, Донбасса и Сирии мы русские снова возвращаемся в историю. И наши новые Победы – вполне реальные и также довольно трудные – делают снова свежей, пронзительной и острой нашу Великую Победу. Мы отходим от шока либерального проамериканского предательства, осуществленного в 90-е, и даже еще в конце 80-х, и снова осознаем себя державой, народом и обществом. И поэтому те, кто плюет в Великую Победу пробуждают в нас священное негодование. Просто мы начинаем остро осознавать, что ничего не закончилось, что война продолжается. А для того, чтобы удержать нашу победу в 1945 нам необходимо победить снова. Победить тех, кто бросает вызов нам и сегодня. Кто пытается навязать нам свою историческую истину, а нашу отвергнуть и оплевать.

    Если мы живы, то мы не сдадимся так легко. Ведь русские не сдаются. Не сдавались, не сдаемся и даст Бог не сдадимся.

    И Победа снова будет за нами. Ведь мы твердо знаем – с Нами Бог! Разумейте языцы и покоряйтеся, яко с нами Бог!

    Всего доброго, вы смотрели директиву Дугина о Дне Победы.

    Наша Победа священна. Но священное значит вечное. Нашу историческую истину нам снова предстоит отстоять в суровом бою.

    Само што не настапил Денот на Победата. Време е да се позборува за смислата на ова собитие во руската историја.

       Кога говориме за Денот на Победата и се подготвуваме за негово празнување, ние се повеќе наидуваме на тоа дека за Русите тоа значи едно, а за другите народи друго. И што повеќе ги слушаме мислењата на другите општества за тоа, кој кого и по каква цена победил во Втората светска војна, толку повеќе расте нашето негодување. Ете, официјална точка на гледање на Западот се понастојчиво станува претставата за тоа, дека победата над хитлеровскиот Рајх ја извојувале американците, а улогата на Русија била второстепена. Освен тоа, Сталин и комунизмот ги изедначуваат со Хитлер и нацизмот, а како последица, она што ние го сметаме за ослободување на народите на Европа се претставува како смена на една форма на тоталитарен режим со друга. Тоа ние го нарекуваме “фалсификување на историјата“ и тешко сфаќаме како такво цинично извртување на фактите е воопшто можно.

       Се разбира, да се настојува на историска правда и да се бори против нејзино фалсификување не е така едноставно, како што изгледа на прв поглед. Се работи за тоа, дека историјата секогаш, пред се, била интерпретација. И оној, кој победува, тој и го утврдува својот поглед на собитијата. Победувајќи во Големата Татковинска војна ние и плаќајќи за таа победа толку огромна цена, ние, Русите, со право ја чествуваме како наш историски подвиг. Како НАША победа. Таа и била НАША, додека бевме способни да ги држиме во зоната на нашата контрола и влијание ослободените од нас земји на Европа. Просторот политички, економски, а понекогаш и на директна воена контрола и е таа територија на која ние можеме да се надеваме на торжество на нашата вистина, на нашата руска историска правда. А таа правда е таква каква што ние ја знаеме, и која се состои во интерпретацијата на Големата Татковинска војна како највеличествено ослободително дејство. Но Големата победа, која се приготвуваме да ја празнуваме, не припаѓа исклучително на минатото. Никаква победа не се случува еднаш и засекогаш. Во историјата на човештвото секогаш постои простор за реванш, за во своја корист да се разгледа балансот на историските сили. Дури и најмоќните Империи, порано или подоцна, слабеат и се уриваат, и тогаш порано послушните и покорни народи истапуваат со сопствените “историски вистини“ против лавот кој слабее, расчистувајќи ги сметките со оние пред кои порано ползеле и се подлизувале.

       Всушност, неопходно е, но уште не е доволно едноставно така да се чествува Големата Победа. Ако не ја закрепнуваме со нови победи, ако не победуваме повторно и повторно, ние ризикуваме да ја загубиме и неа, и сеќавањето за неа, и нејзините резултати. За историската вистината, за нашата вистина за Големата Татковинска војна, ние треба да бидеме подготвени да војуваме не помалку сурово (упорно) од тоа како се бореле нашите татковци и дедовци. Инаку таа победа едноставно ќе ни ја земат, што и се обидуваат да го направат оние, кои ја ставаат под знак прашање. Во нив не зборува едноставно незнаењето. Тоа повторно е војна. Ништо лично. Војна за смисла на историјата, војна за место во историјата, војна за Победата да биде навистина наша. И ако, не дај Боже, ја изгубиме оваа војна денес, ќе ја пропуштиме и Големата Победа. Колку интересно во тој случај ќе погледнат на нас нашите мртви, нашите херои, оние кои платиле за неа се и повеќе од се...

       А тоа што го направивме на крајот на 80-ите, она што го направи предавникот Горбачов и другите реформатори, и беше по суштина обид за ликвидирање на нашата Победа - на нејзините геополитички, идеолошки, цивилизациски последици. Фалсификувањето на историјата стана можно само поради нашата сопствена слабост. Ние сами ја фалсификувавме својата историска вистина, започнавме очајно да се извинуваме пред сите прави и виновни. И ние избегавме од Источна Европа, ја продадовме и предадовме крвта на нашите паднати херои. Ние сами преку самите себе, ја изневеривме нашата Победа, па сега, ќе се лутиме ли на оние кои тоа го искористија?

       А знаете зошто, тоа започнува да не засега (допира) имено сега? Не само заради тоа што работата отишла премногу далеку. Едноставно, по Осетија, Абхазија, Крим, Донбас и Сирија, ние Русите повторно се враќаме во историјата. И нашите нови Победи - потполно реални и исто така, доволно тешки - ја прават повторно свежа (силна), проникнувачка и остра нашата Голема Победа. Ние се будиме од шокот на проамериканското либерално предавство, кое се случи во 90-ите, и уште дури на крајот на 80-ите, и повторно се осознаваме себе како држава, народ и општество. И затоа оние кои плукаат на Големата Победа во нас будат свештено негодување. Едноставно започнуваме остро да сознаваме, дека ништо не завршило, дека војната продолжува. А за да ја зачуваме нашата Победа од 1945, неопходно ни е да победиме повторно. Да ги победиме оние, кои не предизвикуваат и денес. Кои се обидуваат да ни ја наметнат својата историска вистина, а нашата да ја отфрлат и исплукаат.

    Ако сме живи, нема да се предадеме толку лесно. Бидејќи Русите не се предаваат. Не сме се предавале, не се предаваме и, ќе даде Бог, нема да се предадеме.

    И Победата повторно ќе биде наша. Зашто цврсто знаеме - с Нами Бог! Разумейте языцы и покоряйтеся, яко с нами Бог!

    Нашата Победа е свештена. Но свештеното значи вечно. Нашата историска вистина повторно ни претстои да ја одбраниме (заштитиме) во суров бој (сурова војна).

    Извор: “Katehon“

    Category: My files | Added by: Вељанко
    Views: 172 | Downloads: 0 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Sign Up | Login ]
    Copyright Празнина која сјае © 2025