Празнина КОЈА сјае: Македонија Thursday, 2025-02-06, 11:26 PM
Welcome Guest | RSS
Main | File Catalog | Sign Up | Login
Main Menu
Main Menu
My files [620]
Фајлови [11]
Фајлови уште еднаш [8]
Main Menu
Statistics
Rate my site
Total of answers: 5
Statistics
Login form
Search
Site friends
  • Create a free website
  • Online Desktop
  • Free Online Games
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Browser Kits
  • Main » Files » My files

    СЕРГИЙ БУЛГАКОВ: СВЯТАЯ СОФИЯ - НАЦИОНАЛЬНАЯ ИДЕЯ
    2016-06-17, 6:41 AM

    СЕРГИЙ БУЛГАКОВ: СВЯТАЯ СОФИЯ - НАЦИОНАЛЬНАЯ ИДЕЯ

    https://youtu.be/MzVMoR4Wnic

    Здравствуйте Вы смотрите программу директива Дугина. В 1871 году на Орловщине родился величайший русский философ священник Сергей Николаевич Булгаков.

    С датой рождения Булгакова существует некоторая путаница, так как в одних источниках говорится о 16-ом июне, а в других о 16-ом июля. Это, впрочем не так важно. Важно вспомнить о нём и обратиться к его философским и богословским взглядам.

    Сергей Булгаков был классическим русским интеллигентом. Вначале как и многие он увлекся марксизмом, но затем отказался от заблуждений юности и обратился за поиском ответов на самые важные и значимые вопросы обратился к Православию. Однако интерес к экономическим учениям у него сохранился, и он построил самостоятельную эконмическую теорию, сочетающие христианские ценности и идеалы и требование социальной справедливости. Учение Булгакова получило название Философия Хозяйства. Сегодня оно незаслуженно забыто, но при этом именно сегодня было бы актуально как никогда. России срочно необходима альтернатива тлетворному либерализму (который кстати Булгаков ненавидел как и все порядочные и вдумчивые русские люди). Но этой альтернативой не может быть классический марксизм: мы пробовали идти по этому пути и это оказалось тупиком. Самое время обратиться к идеям Сергея Булгакова и его философии хозяйства.

    Сущность философии  отца Сергея Булгакова станет понятной, если мы обратимся к главной его мысли– к идее Святой Софии. Эту тему Булгаков как и его друг отец Павел Флоренский заимствовали от основателя русской религиозной философии Владимира Соловьева. Так вот: СОфия есть вечный замысел Бога о мире. Она есть и тогда когда творение действительно, и тогда, когда его еще нет или уже нет. София – это свет Святой Троицы её энергии, изливающиеся вечно. Чистое христианское сердце может ценой многих подвигов и стараний сподобиться созерцанию лучей Святой Софии – это и есть видение православными исихастами нетварного Фаворского Света.

    Святая София по Сергею Булгакову – это тайная судьба России. Как и великие поэты и мыслители Серебряного века Булгаков убеждён в софийности русской культуры. В том что тайный свет Святой Руси, который каждый русский человек тайно носит в своей душе, и есть сама София – вверенная русскому народу и русской Империи как драгоценный дар. Вся полнота этого дара может раскрыться только в последние времена, когда Русь воскреснет во всей своей мощи и глубине. Об этом молились поколения русских святых от Антония Печерского до Сергия Радонежского и Серафима Саровского.

    Учение о Святой Софии не только философия или поэзия. Самое интересное в случае Сергия Булгакова – это ещё и экономика. Хозяйство, по его мнению, тоже должно быть софийно. Когда человек созидает – строит дом, растит хлеб, ухаживает за скотиной, обустраивает мир вокруг себя, он действует не только в силу грубой материальной необходимости, но стремится улучшить бытие, украсить его, осветить и усовершенствовать его. И в этом он следует за возвышающим светом Святой Софии. Отсюда вытекает софийность экономики, святость честного труда. Это и есть суть русской экономики – святой труд, не совместимой ни с эгоизмом, ни с погоней за выгодой, ни с эксплуатацией – свободный труд свободных русских людей.

    И социальная система то же должна быть софийной. Мир – это по Булгакову храм. Его надо очищать и украшать. И вместо воли к власти и угнетения в обществе должны восторжествовать любовь и солидарность – причем не как благопожелание, а как политическая система. Это политический строй, основанный на христианской Любви, благочестии, справедливости и софийности. То есть нечто прямо противоположное тому, что есть сейчас. Отсюда вытекает революционный потенциал учения отца Сергия Булгакова. Но только революция эта тоже софийная, православная и в чем-то консервативная.

    До свидания, вы смотрели софийную директиву Дугина.

    Идея Святой Софии вполне могла бы стать настоящей национальной идеей нашего общества. И станет таковой, если мы наконец очнемся, придем в себя и всерьез задумаемся о судьбах нашей Родины и нашего народа.

    Извор: “Katehon“

    Category: My files | Added by: Вељанко
    Views: 193 | Downloads: 0 | Comments: 1 | Rating: 0.0/0
    Total comments: 1
    1 Вељанко  
    0
    СЕРГЕЈ БУЛГАКОВ - СВЕТА СОФИЈА -НАЦИОНАЛНА ИДЕЈА   
    Во 1871година во Орловшчина се родил големиот руски философ свештеникот Сергеј
    Николаевич Булгаков. Околу денот на раѓање на Булгаков, постои некоја нејасност (збрка), бидејќи во едни извори се зборува за 16 јуни, а во други за 16 јули. Тоа, впрочем и не е толку важно.           
    СергејБулгаков бил класичен руски интелегент. На почетокот како и многумина се
    занесол со марксизмот, но потоа се откажал од заблудите на младоста и почнал да
    трага по одговор на најважните и најзначајните прашања, се обратил кон Православието. Сепак, интересот за економското учење тој го сочувал и изградил самостојна економска теорија, спојувајќи ги христијанските вредности и идеали со потребата за социјална правда. Учењето на Булгаков добило назив Философија на Стопанството (Домаќинството). Денес тоа незаслужено е заборавено, но при тоа имено денес би било актуелно како никогаш. На Русија неодложно и е неопходна алтернатива за разорниот (погубниот) либерализам (кој патем Булгаков не го сакал /го мразел/ како и сите чесни и проникливи руски луѓе). Но таа алтернатива не може да биде класичниот марксизам: ние се обидовме да одиме по овој пат и тој се покажа дека е ќорсокак. Вистинско време е да се осврнеме кон идеите на Сергеј Булгаков и неговата философија на стопанството (домаќинството,
    домаќинувањето).           
    Суштината на философијата на отец Сергеј Булгаков ќе стане сфатлива, ако се осврнеме кон неговата главна мисла - кон идејата за Света Софија. Оваа тема Булгаков како и
    неговиот пријател отец Павел Флоренски ја позајмил од основачот на руската
    религиозна философија Владимир Соловјев. Значи: Софија е вечната замисла на
    Бога за светот. Таа постои и тогаш кога творбата е вистинска (реална, важечка),
    и тогаш кога се уште не постои или веќе ја нема. Софија - тоа е светлината на
    Света Троица, нејзините енергии, кои вечно се излеваат. Чистото христијанско
    срце може, по цена на многу подвизи и грижа, да се удостои на созерцание на
    зраците на Света Софија - тоа и е видувањето на православните исихасти на
    несоздадената Таворска Светлина.           
    Света Софија според Сергеј Булгаков - тоа е тајната судбина на Русија. Како и
    големите поети и мислители на Сребрениот век Булгаков е убеден во софијноста на
    руската култура. Во тоа дека тајната светлина на Света Русија, која секој руски
    човек тајно ја носи во својата душа, и е Софија - доверена на рускиот народ и
    руската Империја како драгоцен дар. Сета полнота на овој дар може да се
    разоткрие само во последните времиња, кога Русија ќе воскресне во сета своја
    моќ и длабочина. За ова се молеле поколенија на руски свети од Антониј Печерски
    до Сергеј Радонешки и Серафим Саровски.           
    Учењето за Света Софија не е само философија или поезија. Најинтересното во случајот на Сергеј Булгаков - тоа е уште и економијата. Стопанството (Домаќинството),
    според неговото мислење, исто така треба да биде софијно. Кога човекот го гради
    - го устројува домот, го одгледува лебот, ја чува стоката, го устројува светот
    околу себе, тој дејствува не само поради материјалната неопходност, туку се
    стреми да го разубави битието, да го украси, да го освети и да го усоврши. И во
    ова тој и следува на возвишената светлина на Света Софија. Оттука произлегува
    софијноста на економијата, светоста на чесниот труд. Тоа и е суштината на
    руската економија - светиот труд, несовмесен ни со егоизмот, ни со трчањето по
    добивка, ни со експлоатацијата - слободен труд на слободни руски луѓе.            И социјалниот систем, исто така, треба да биде софијен. Светот , според Булгаков
    - тоа е храм. Тој треба да се очистува и украсува. И наместо волја за власт и
    угнетување во општеството треба да восторжествува (победи) љубовта и
    солидарноста - при што не како благопожелание (желба за среќа, благополучие), а
    како политички систем. Ова е политичко устројство, засновано на христијанска
    Љубов, благочестивост, праведност и софијност. То ест нешто директно спротивно
    на она, што се случува сега. Оттука произлегува револуционерниот потенцијал на
    учењето на отец Сергеј Булгаков. Само што таа револуција, исто така, е софијна,
    православна и по нешто (чем-то) конзервативна.           
    Идејатаз а Света Софија потполно може да стане вистинска национална идеја на нашето
    општество. И ќе стане таква, ако најпосле се разбудиме, си дојдеме на себе и
    сериозно се замислиме за судбината на нашата Татковина и нашиот народ.

    Only registered users can add comments.
    [ Sign Up | Login ]
    Copyright Празнина која сјае © 2025