За тоа време „Илја Муромец" бил огромен авион, имал распон на крилата од 31 метар и должина од 19 метри. Сите основни детали на овој авион биле направени од дрво. Бил направен во авијатичкиот оддел на Руско-Балтичката фабрика за вагони („Русо-Балт") под раководство на колектив на чие чело бил пилотот и конструктор Игор Сикорски.
Први рекорди
Константин Пахаљук, водечкиот стручњак на научниот сектор на Руското воено-историско друштво (РВИО) вели дека првиот лет на С-22 бил пробен, а два дена потоа, на 12 декември, со овој авион е подигнат товар од 1.1 тон, што за тоа време претставува грандиозен рекорд. По ова следувале други рекорди: на 12 февруари 1814 година со авионот „Илја Муромец" полетале 16 луѓе и кучето по име Шкалик, а на 17 јуни бил објавен лет на релацијата Санкт Петербург – Киев, што претставувало вистински триумф. Тогаш Игор Сикорски имал само 24 години и тој пилотирал со поголемиот број летови.
„Веќе тогаш неговиот успех бил забележан од страна на Николај Втори", вели Пахаљук, „а Државната дума на конструкторот му доделила мошне висока сума од 75 илјади царски рубли како награда".
Од 1913 до 1918 година во „Русо-Балт" истовремено се произведувале неколку серии на „Илја Муромец": авионот е проектиран како бомбардер, а воедно и како патнички авион. Вкупниот број произведени авиони, според пресметките на историчарите, изнесува од 60 до 80 примероци.
Игор Сикорски во 1919 година емигрирал во САД, каде се прославил како конструктор на хеликоптери.
За првпат во историјата на авијацијата авионот имал комфорен салон одвоен од кабината, како и спални соби, греење, електрично осветлување, па дури и тоалет. Доколку историјата се одвивала поинаку „Илја Муромец" ќе бил родоначалник на редовната патничка авијација во Русија. Но, понатамошната судбина на проектот била определена со почетокот на Првата светска војна.