Празнина КОЈА сјае: Македонија Wednesday, 2024-10-16, 1:29 PM
Welcome Guest | RSS
Main | | Sign Up | Login
Main Menu
Main Menu
Statistics
Rate my site
Total of answers: 5
Statistics
Login form
Search
Calendar
«  October 2016  »
SuMoTuWeThFrSa
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Entries archive
Site friends
  • Create a free website
  • Online Desktop
  • Free Online Games
  • Video Tutorials
  • All HTML Tags
  • Browser Kits
  • Main » 2016 » October » 27 » КРАСНЫЙ ТЕРРОР
    5:09 AM
    КРАСНЫЙ ТЕРРОР

    05.09.2016
    ЦРВЕНИОТ ТЕРОР

    05.09.2016

    Добро вечер, вие ја гледате програмата Директива на Дугин. 5 септември може да се нарече Ден на револуционерниот терор. Злокобна дата.

    На овој ден во 1793 година Францускиот национален конгрес официјално го прогласил Режимот на Теророт, кој наводно бил неопходен за заштита на придобивките од револуцијата. А во 20 век, на истата оваа злокобна дата во 1918 година, бољшевичкиот Совнарком, очигледно играјќи на историските реминисценции, го прогласил почетокот на Црвениот Терор. Двете собитија логички се поврзани меѓу себе. Во Франција и во Русија на власт дошле радикалните револуционери, кои го претставувале мрачното малцинство на населението. Тоа биле револуционерни елити, безусловно, пасионирани, хиперактивни и жестоки. Но главното е – тие се мислеле себе како сила, на која и е доделена историска мисија. Тие биле творци на иднината, и во името на оваа иднина тие безжалосно го уништувале минатото. Револуционерната диктатура на јакобинците или бољшевиците – тоа била диктатура на времето, која на најсуров начин расчистува со минатото, и повеќе од тоа – со вечното. И овие, и другите револуционери се гледале себе како моќ на прогресот, модернизацијата, развитокот, кои го уништувале конзервативното противставување на Традицијата. Во обата случаеви теророт имал една и иста структура, тоа бил терор на крвавата Модерна, свртен, со сета жестокост и безжалосност, против Традицијата.

    Жртви и на јакобинците, и на бољшевиците биле претставниците на сите три традиционални сталежи на европското – пошироко, индоевропското – општество: свештениците, воената аристократија, ноблес-от на чело со кралот или царот и селанството. Овие три социјални групи и ја составувале оската на европските општества од дамнешни времиња. И без разлика на тоа, што христијанството ја донело верата во новиот Бог – во вистинскиот Бог Исус Христос – тоа не го допрело овој вечен систем на индоевропската традиција. Француската буржоаска револуција и руската пролетерска биле свртени остро против сите три сталежи – првата од името на разбунтуваните буржуји, мобилизирани од масонските фанатици-секташи, втората – од името на градскиот пролетеријат, кој, искрено речено, во Русија на почетокот на 20 век практично и не постоел како некаква значајна социјална сила. Побеснетите фанатични манијакални групи на револуционери, кои претставувале мал народ во смисла на Огист Кошен (според мислењето на Кошен, револуцијата била плод на дејност на “мал народ“ – интелектуална елита, “философи“, организирани во системот на општествата /вклучувајќи ги масонските ложи/, кои, појавувајќи се во 1750-ите години, се затвориле во светот на апстрактно-логички конструкции, се истргнале од органскиот живот на францускиот “голем народ“, но притоа сепак, успеале да му ги наметнат своите идеи и вредности. Продолжување на овој систем бил системот на револуционерни клубови, кој фактички и го реализирала власта во епохата на револуцијата од име на народот. Од ова Кошен заклучува за демократијата како власт на “малиот народ“ и за теророт како неизбежен атрибут на демократијата), се нафрлиле со терор практично на целото општество, каде што им успеало да дојдат до власт.

    Јакобинскиот и бољшевичкиот терор биле геноцид на народното мнозинство и на Франција, и на Русија. Крвавите безумници на прогресот, демократијата и комунизмот за заштита на својата криминална идеологија потопиле во крв цели земји. Пришто смислата на револуционерниот терор се состоела не само во истребување на народот, но и за негово застрашување. Отсега можело да се верува само во Модерната и нејзините митови – слобода, еднаквост и братство, во масонската тријада, позитивистичката наука и светската власт. Секој осомничен за симпатија кон Традицијата, кон религијата, општеството на сталежи или аристократскиот систем на вредности безжалосно се уништувал. Бог бил објавен за непостоечки. Свештенството подлежело на општо истребување, што во Русија, што во Вандеја. Аристократијата – особено таа која го симпатизирала монархизмот, но во целост сета аристократија – се сечела од корен. А селанството, верно на древните обичаји, се претворало во градска толпа, лишена од род, корени, обичајите на претците.

    Со определени забелешки судбоносноста на Француската револуција денес е признаена од современа Европа. Масонските вредности на крвавите јакобински терористи – тоа денес и се вредностите на Европската Унија. Европа е толерантна само кон оние, кои ги признаваат нејзините антихристијански, антитрадиционални, модернистички и постмодернистички норми, како вистина во последна инстанца. Но ако некој сериозно се осмели да се застапи за Традицијата, за индоевропското наследство, за црквата, за вечноста и му фрли предизвик на современиот свет, вистинската – јакобинската – револуционерната природа на современа Европа брзо дава за себе до знаење. Тука следуваат обвинувањата за фашизам. Иако нацизмот на Хитлер – тоа е едноставно уште една верзија на типичниот европејски модернистички по својата природа револуционерен терор. И додека Европа живее во сенката на масонската антихристијанска идеологија, таа не може да се измени. Крвавите сенки на Револуцијата ја држат во менгеме, еднаш засекогаш задавајќи и на европската цивилизација импулс на движење во бездна.

    Но и кај нас во Русија крвавиот призрак на бољшевизмот не е искоренет до крај. Се разбира, црвениот терор имал и сопствена руска мера. Отуѓувањето на елитата од народот било толку големо, што постепено се насобирала внатрешна омраза на руското мнозинство кон прозападната елита, која, понекогаш, кон својот народ се однесувала како кон покорно заробено месно население. Но сепак, главарите на црвениот терор исповедале апсолутно неруска идеологија, земена од Запад и нацелена против најдлабоките и најсвештените столбови на руската душа, против нејзината светла христијанска чест.

    Дел од огнените руски патриоти во црвениот терор гледале реванш имено на својствената, исконска Русија. Така великиот Клјуев пишувал: «Убийца красный святей потира» - и ги повикувал црвеноармејците во духот на радикалното старообредништво: «Сгорим же, братие!» Но подоцна сите национал-бољшевици скапо платиле за своите мечти за Советска Русија. Црвениот терор бил феномен на Модерната и ја уништувал Традицијата. Додека не го сфатиме ова и не ги наречеме нештата со свое име, ние не ќе можеме да се ослободиме од крвавите објатија на минатото и да се придвижиме кон полноцена руска иднина.

    Секое добро, вие ја гледавте Директивата на Дугин за револуционерниот терор.

    И јакобинците, и бољшевиците го овенчале својот терор со сквернавење на црквата, цареубиство, и уривање на Традицијата. Но Бог, Царот и Традицијата – тоа е главното во вечната коренова идентичност. И разделувачката црта поминува овде. Така, за кого сте вие? Решете.

    КРАСНЫЙ ТЕРРОР

    https://youtu.be/cswvqJMsmXk

    Здравствуйте, вы смотрите программу «Директива Дугина». 5 сентября можно назвать Днем революционного террора. Зловещая дата.

    В этот день в 1793 году Французский национальный конгресс официально провозгласил Режим Террора, который якобы был необходим для защиты завоеваний революции. А в ХХ веке, в эту же самую зловещую дату в 1918 году, большевицкий Совнарком, явно играя на исторических реминисценциях, провозгласил начало Красного Террора. Оба события логически связаны между собой. Во Франции и в России к власти пришли радикальные революционеры, представлявшие подавляющее меньшинство населения. Это были революционные элиты, безусловно, пассионарные, гиперактивные и жестокие. Но главное – они мыслили себя как сила, наделенная исторической миссией. Они были творцами будущего, и во имя этого будущего они безжалостно уничтожали прошлое. Революционная диктатура якобинцев или большевиков – это была диктатура времени, жесточайшим образом расправлявшаяся с прошлым, и более – с вечным. И те, и другие революционеры видели себя как могущество прогресса, модернизации, развития, уничтожающее косное сопротивление Традиции. В обоих случаях террор имел одну и ту же структуру, это был террор кровавого Модерна, обращенный со всей жестокостью и безжалостностью против Традиции.

    Жертвами и якобинцев, и большевиков были представители всех трех традиционных сословий европейского – шире, индоевропейского – общества: священники, воинская аристократия, ноблессе во главе с королём или царём и крестьянство. Именно эти три социальные группы и составляли ось европейских обществ с незапамятных времен. И несмотря на то, что христианство принесло с собой веру в нового Бога – в истинного Бога Иисуса Христа, – оно не затронуло этой вечной системы индоевропейской традиции. Французская буржуазная революция и российская пролетарская были обращены жёстко против всех трех сословий – первая от имени взбунтовавшихся буржуа, мобилизованных масонскими фанатиками-сектантами, вторая – от имени городского пролетариата, которого, к слову, в России начала ХХ века практически не существовало как сколько-нибудь значимой социальной силы. Оголтелые фанатичные маниакальные группы революционеров, представляющих малый народ в смысле Огюста Кошена, обрушили террор практически на всё общество, где им удалось захватить власть.

    Якобинский и большевицкий террор были геноцидом народного большинства и Франции, и России. Кровавые безумцы прогресса, демократии и коммунизма для защиты своей криминальной идеологии потопили в крови целые страны. Причём смысл революционного террора состоял не только в истреблении народа, но и в его устрашении. Отныне можно было верить только в Модерн и его мифы – свободу, равенство и братство, в масонскую триаду, позитивистскую науку и светскую власть. Всякий заподозренный в симпатии к Традиции, к религии, сословному обществу или аристократической системе ценностей безжалостно уничтожался. Бог был объявлен несуществующим. Священство подлежало поголовному истреблению, что в России, что в Вандее. Аристократия – особенно симпатизировавшая монархизму, но в целом вся аристократия – вырезалась под корень. А крестьянство, верное древним обычаям, превращалось в городскую чернь, лишенную рода, корней, обычаев предков.

    С определенными оговорками судьбоносность Французской революции сегодня признана современной Европой. Масонские ценности кровавых якобинских террористов – это сегодня и есть ценности Евросоюза. Европа толерантна только к тем, кто признаёт ее антихристианские антитрадиционные модернистские и постмодернистские нормы, как истину в последней инстанции. Но если кто-то всерьез посмеет вступиться за Традицию, за индоевропейское наследие, за церковь, за вечность и бросить вызов современному миру, истинная – якобинская – революционная природа современной Европы немедленно даёт о себе знать. Тут же следуют обвинения в фашизме. Хотя нацизм Гитлера – это просто еще одна версия типично европейского модернистского по своей природе революционного террора. И пока Европа живёт в тени масонской антихристианской идеологии, она не может измениться. Кровавые тени Революции держат ее в тисках, раз и навсегда задав европейской цивилизации импульс движения в бездну.

    Но и у нас в России кровавый призрак большевизма не изжит окончательно. Конечно, красный террор имел и собственно русское измерение. Отчуждение элиты от народа было столь велико, что исподволь копилась внутренняя ненависть – русского большинства к прозападной элите, относившейся подчас к своему же народу, как покоренному порабощенному местному населению. Но всё же главари красного террора исповедовали абсолютно нерусскую идеологию, взятую с Запада и направленную против самых глубинных и священных устоев русской души, против ее световой христианской части.

    Часть огненных русских патриотов увидели в красном терроре реванш именно донной, исконной Руси. Так великий Клюев писал: «Убийца красный святей потира» и призывал красноармейцев в духе радикального старообрядчества: «Сгорим же, братие!» Но позднее все национал-большевики дорого заплатили за свои грёзы о Советской Руси. Красный террор был феноменом именно Модерна и уничтожал Традицию. Пока мы не поймем этого и не назовём вещи своими именами, мы не сможем освободиться от кровавых объятий прошлого и двинуться в полноценное русское будущее.

    Всего доброго, вы смотрели «Директиву Дугина» о революционном терроре.

    И якобинцы, и большевики увенчали свой террор осквернением церквей, цареубийством, и низвержением Традиции. Но Бог, Царь и Традиция – это главное в вечной корневой идентичности. И разделительная черта проходит именно здесь. Так за кого вы? Решайте.

    Смотрите архив передач - http://tsargrad.tv/

    Извор: “Katehon“

    Views: 256 | Added by: Вељанко | Rating: 0.0/0
    Total comments: 0
    Only registered users can add comments.
    [ Sign Up | Login ]
    Copyright Празнина која сјае © 2024